درباره ما
توضیحات ارسال تشک برلیانس
✔️ ارسال سریع و امن:
تمام تشکهای برلیانس پس از ثبت سفارش، در بستهبندی استاندارد و کاملاً محافظتشده ارسال میشوند تا بدون هیچگونه آسیب به دست شما برسند.
✔️ زمان تحویل:
سفارشها معمولاً بین ۱ تا ۳ روز کاری بسته به آدرس مشتری ارسال و تحویل داده میشود.
✔️ روش ارسال:
ارسال از طریق باربریهای معتبر، تیپاکس یا پیک مخصوص (در شهرهای نزدیک) انجام میشود. روش ارسال بسته به محل مشتری انتخاب میگردد.
✔️ هزینه ارسال:
هزینه حمل بسته به شهر و نوع تشک متفاوت است و هنگام ثبت سفارش یا قبل از ارسال به مشتری اعلام میشود.
✔️ پیگیری سفارش:
پس از ارسال، کد پیگیری برای مشتری ارسال میشود تا بتواند وضعیت سفارش خود را دنبال کنند
روشهای پرداخت
✔️ پرداخت کامل مبلغ بهصورت کارتبهکارت
تمامی مشتریان عزیز، چه در مهاباد و شهرهای اطراف و چه در سایر شهرها و استانها، میتوانند مبلغ سفارش خود را بهصورت کارتبهکارت پرداخت کنند.
✔️ ثبت و پردازش سفارش
پس از واریز مبلغ و ارسال رسید، سفارش شما در سیستم ثبت شده و بلافاصله وارد مرحله آمادهسازی و ارسال میشود.
✔️ ثبت و تأیید سفارش
بعد از پرداخت بیعانه یا کارتبهکارت، رسید پرداخت ارسال میشود و سفارش شما در سیستم ثبت و برای ارسال برنامهریزی میگردد.
تست و مرجوعی کالا (مستقل از گارانتی)
توجه مهم:
فرایند تست و مرجوعی کاملاً با گارانتی محصول متفاوت است.
تست و مرجوعی فقط برای بررسی اولیه کالا پس از تحویل است، اما گارانتی مربوط به عملکرد و کیفیت محصول در طول زمان میباشد.
تست و مرجوعی
✔️ پس از تحویل، مشتری ۲۴ ساعت فرصت دارد تشک را از نظر سلامت ظاهری، اندازه و مغایرت بررسی کند.
✔️ اگر تشک استفاده نشده باشد و بستهبندی آسیب ندیده باشد، در صورت وجود مشکل، امکان مرجوع یا تعویض وجود دارد.
✔️ در صورت خطا از سمت ما، تمامی هزینههای حمل بر عهده کارخانه برلیانس است.
✔️ درخواست مرجوعی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت و همراه با عکس ثبت شود.
تفاوت با گارانتی
🔸 گارانتی شامل مشکلات و خرابیهایی است که در مدت زمان استفاده طبیعی از تشک بهوجود بیاید (مانند نشست فنر، ایراد ساخت و …).
🔸 گارانتی معمولاً طولانیمدت است و شرایط مخصوص خود را دارد.
🔸 اما تست و مرجوعی فقط برای ۲۴ ساعت اول پس از تحویل است و شامل استفاده از محصول نمیشود.
تولیدی تشک برلیانس